I'm a Believer/Liar, Liar, You for Hire?
If there's something strange in your neighborhood, who ya gonna call? Flapjack. Then, K'Nuckles has the perfect plan for scamming the tourist crowd in Stormalong until Flapjack realizes the danger K'nuckles plan is getting them in.