Lazy Bones/Two Old Men and a Locked Box
Portside village claims to harbor the laziest man in Stormalong. But Stormalong Harbor harbors a secret weapon, Cap'n K'nuckles. Then, Flapjack and K'nuckles find two old men stuck in the middle of an island of minotaurs.