Counting Cabins in Park Rapids
A couple and their five kids are on the hunt for a cabin in Park Rapids, Minnesota. They're looking for room to accommodate the entire family plus any future grandchildren, and he's adamant on a classic log cabin, but she prefers a more modern aesthetic.