The Thing With Feathers
Nick and Juliette take a trip to the mountains, but when Nick meets a KLAUSTREICH (cat-creature) that's abusing a SAUGVOGEL (a part-bird, part mammal Wessen that's extremely rare), Nick's romantic weekend is ruined.