See The Rainbow in the Forest!
Chen Bolin heads to Taiping Mountain to meet Professor Yu Jiabin. After arriving at the meeting place, in addition to teacher Yu Jiabin, YouTuber Enoki Mushrooms from South Korea also makes a surprise appearance.