Haunted Train
The Dream Factory Crew are helping Mayor Murthy relocate Steamport's famous -- and supposedly haunted -- old Steam Engine, when the train mysteriously chugs off with the Mayor, Biff, Tiff, Moose, and Fluffles inside!