Nicole Mann
Astronaut Nicole Mann joins Ina Garten at the barn, and she is over the moon! After Ina bakes an Apple Crostata, Nicole shares incredible stories from her time in orbit, and Ina holds a masterclass in Seared Scallops with Potato Celery Root Puree.