The King
A prosecutor seeking power meets a person who puts him in the line of power. A government crisis strikes as they set out to achieve his ambition.
Tae-su, a prosecutor craving absolute power, meets Han Kang-sik, a person who puts him in the line of power. During a critical period of changing government, a crisis strikes as they set out to achieve his ambition of rising up higher and higher.