8mm: The Sinister Record
There is video evidence of murder, that is especially brutal and graphic, which shouldn't be released to the public.
There is video evidence of murder, that is especially brutal and graphic, which shouldn't be released to the public. A reporter who has access to the prosecutor's office learns about a cursed tape in the video archive and begins reporting on it.