Black Money
Accusation is obligatory! Investigation is relentless! He says what needs to be said and condemns what needs to be condemned!
A prosecutor in Seoul, Yang Min-hyuk, known as 'Bulldozer', is notorious for bulldozing through every possible way for his investigation. Suddenly, his aggressive method is turned upside down when the suspect under his investigation commits suicide.