По потресното доживување во мочуриштето, Ејвери доаѓа лице в лице со Чудовиштето од мочуриштето, кој ќе го спаси повредениот човек. Откако ќе закрепне, Ејвери дава завет дека ќе се врати со Вудру за да најдат лек. Но може ли да им се верува?