Додека животот на Изобел виси на конец, Лиз и Мајкл избезумено бараат начин да ѝ помогнат. Макс се свртува кон мајка му Ен за потеклото на вонземскиот симбол. Конечно, Алекс ја менува ситуацијата со наредникот Мејнс.