„Чекањето е тешкиот дел”, вели таа популарна песна. Но што ако таа популарна песна не е во право и не е тешко? Во оваа епизода, вие и Џо Пера ја чекате неговата баба да го заврши состанокот за да можат да одат да пржат риба во петок навечер.