Врз основа на бестселер фантастичната серија книги „Песна за мразот и огнот“ од Џорџ Р.Р. Мартин, „Игра на тронови“ е епска борба за власт во едно измислено кралство. Сезоната од 10 епизоди започнува во април, 2011, ексклузивно на HBO.