Потенцијал за изолација
Научник д-р Волкот го кани Шелдон во својата колиба, а Леонард, Хауард и Раџ го придружуваат на патувањето. Пени и Бернадет импровизираат кога на Ејми не ѝ се допаѓа моминската забава што ја испланирале за неа.