Giraffe Dance
When Kip the young silver langur falls ill, he must be nursed back to health. Cora the white-naped crane chick is relocated and introduced to her potential mate, giraffes Jigsaw and Zizi are paired for breeding, and mini donkey Big Man gets a new toy.