Mkhaya Discovers Her Trunk
The youngest baby elephant in the Safari Park herd learns to use her trunk. It's breeding season for Andean bears, and the vets examine Mandazzi the gorilla and assist gorilla heart research. Jeff's on the trail of the elusive coastal patch-nosed snake.