A Nuclear Reactor and a Boy Called Lovey
While Sheldon attempts to build a nuclear reactor to power the neighborhood, Georgie is heartbroken when he learns that Veronica has a boyfriend. Also, a university party gets heated when Dr. Linkletter flirts with Meemaw.