I Grew Up Under a Rock
When Ethan's friend takes him out to a bar to meet girls for the first time ever, its sink or swim when a girl catches his eye. Veronica lets it be known to Micah she's ready for next steps. Olivia brings Lydia Grace and Brendan together.