Shaken by the loss of Nellie’s land, Ah Toy grapples with a difficult choice. While Mai Ling strikes a business deal with Eliza, an intrusive encounter echoes Li Yong's fears. Ah Sahm and Yan Mi think on their toes during a police raid.