Fade Into You
As Caroline and Elena prepare to host "Friendsgiving" at the dorm, they receive some hopeful news from Alaric and Stefan. Kai has flashbacks to his murderous past. Alaric and Stefan travel to Portland to gather some information regarding the Gemini Coven.