Bertie gets eaten by a snake!!!
The animated series is a comedy about bird besties who live in the same apartment building: Tuca, a cocky, care-free toucan, Bertie, an anxious, daydreaming song thrush, and Bertie’s boyfriend, Speckle, a jovial, optimistic robin.