Southern Celebrity, North Carolina
It's tears, tantrums and tie-breakers that keep the Southern Celebrity pageant buzzing. Aniston, 3, Teeghan, 3, and April, 6, are all here to compete, but only one can be crowned the Ultimate Grand Supreme.