Nightmare on Toon Street (Part 1 & 2)
In this two-part episode, Sweetie and Buster's plan to give their friends a non-scary Halloween goes awry. With a creepy farmhouse and ghosts galore, the toons must work together to face their fears ... and a villain they didn't see coming.