Cowboy vs. Caution
Jay, a professional bull rider, and Matt, a by-the-book wilderness enthusiast, face-off against deadly snakes, bat-infested caves and raging rivers in the Panamanian jungle. All in attempt to reach rescue while locked together by a 6-foot tether!