Scooby-Doo and the Sky Town Cool School!
Scooby-Doo and the gang arrive at a mountaintop cool school run by famous actor Billy Dee Williams. The gang loses their cool when an angry pterodactyl monster keeps attacking them and the school trying to scare everyone away.