The Incredible Bearded Dragons!
The team creates a circus-themed enclosure for the Hazelaar family's bearded dragon. Jason helps Greg out with Emma's surprise party by bringing some of his own reptiles, but Greg gets nervous when Jason introduces his pet tarantula.