Dealer Serkan has a pair of huge pub lanterns for metalsmith Ted to work on. Carpenter Steve Norman tries to save a woodworm infested Georgian settle. Natasha Francis presents sculptor Nick with his most unusual project yet – a fairground Dodgem car.