The Jenna Thing
After receiving a series of increasingly disturbing texts, Imogen and her newly-formed friend group -- Tabby, Faran, Noa and Mouse -- plot to end Karen's reign of terror. Later, Karen and her twin sister Kelly hatch a payback plan of their own.