Happy Father's Day, Daddy!
With Father's Day approaching, Michelle encourages the kids to create the perfect day for Dan, with Jack covertly enlisting Dan's help to raise funds for a gift! Michelle works with her mom to improve her sewing skills in order to alter some new clothes.