From the Edge of the Deep Green Sea
Brooke organizes a beach party to celebrate the end of summer but soon finds she's the only one in a party mood. Nathan comes home to reconnect with Haley, but now he and Lucas aren't getting along. Lucas struggles with Brooke's rules for dating.