Ticking and Screaming
Sam gets a tick bite in the worst spot imaginable. When Terra encourages Lynsey to quit, emotions erupt. Desperate for protection, Adam and Heather start a grueling shelter rebuild. Malorie stalks a massive caiman. The Badlands send a survivalist home.