Mojito Cat
Jackson deals with a young man with a cat phobia. The Cat Daddy also returns to Colorado to keep his favorite kitten from the kitten-rescue road trip in her adoptive home. And he teaches a boy he met at the adoption event how to clicker-train a kitten.