A Bitchin' Off-Road Warrior
The Bronco's owner is lukewarm on Dave's radical idea for the interior. Dave wants to make his client happy, but must resist going too far with this build so they can actually enjoy it on dirt roads without feeling like they're beating up a museum piece.