Bottle Episode (But Not a 'Bottle Episode')
Harley and Ivy attempt to mend the longstanding childhood rivalry between the Luthor siblings before Metropolis is destroyed. Meanwhile, an unlikely alliance forms between Bruce, the Joker and Lois as they fight for their lives amid the chaos in the city.