A Chill in Gotham
As Joe Chill is set to be executed for the murder of Bruce Wayne's parents, he turns to Harvey to make one final request to speak with Turner. Meanwhile, Stephanie seeks help from her dad Arthur Brown when she has trouble cracking a code.