Dawn of the Dredge
As summer kicks into gear, Ken and the Myrtle Irene get stuck in the mud. The Kellys are forced to bail out at Fort Davis. Elaine tries to make up for lost time due to Vernon's late start. And Shawn receives word on the fate of the Christine Rose.