Looted Treasures of Cambodia
Pushing into remote jungles, Josh investigates one of the 20th century’s biggest heists – looting of Cambodian statues worth hundreds of millions. Chasing new leads, Josh rappels into a crumbling pyramid and digs up a treasure trove of missing monuments.