Welcome to Ciao House!
Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini welcome 10 chefs to the Tuscan villa where they will live, cook and prove their skills with Italian cuisine. Two chefs receive a huge advantage going into the next round, and one chef says "Ciao Ciao" to the villa.