ITS. SO. OLD: Built in 1750
Ethan and Elizabeth Finkelstein hunt for properties to post on their Cheap Old Houses site in Upstate New York. They fall in love with a 1750 saltbox with a huge fieldstone chimney, a 1795 tavern with a 1970s renovation, and a restored 1865 Greek Revival.