What Is Really Happening?
Kate, Jeremiah, Sabrina, Abe and Rebecca disagree on the pros and cons of being Amish. Sabrina wants desperately to connect to the Puerto Rican culture she knows nothing about, and Kate's DUI starts to catch up with her.