The Laureate Accumulation
Pemberton and Campbell charm America on a publicity tour, so Sheldon and Amy bring Nobel laureates Kip Thorne, George Smoot and Frances Arnold to their side. Halley's fear of the dark leads to conflict for Howard, Bernadette and Stuart.