I Hate New York
With the owners' meeting a week away, Spencer, Joe and Mr. Anderson head north in search of financing for a Vegas stadium. Larry tests the limits of Charles' loyalty and patience; Ricky gets a sobering diagnosis, and presses Jason to close a deal.