Happy-go-lucky Eisha has open, weeping wounds and sores on her skin. Dave has around 20 small lipomas under the skin. Eleven-year-old Ryan was born with an incurable raised rash which bleeds when irritated. Chelsea has developed an ugly hump on her spine.