Orca Island, Shell, Lighthouse
Take a global whirlwind tour of water-themed homes hosted by Rebecca Budig and see a tropical paradise in Louisiana, a Hawaiian getaway built to withstand the fiercest tsunami and the famous Shell House in Mexico.