Get Off Your High Horse
Jibri brawls with David in the studio. Mohamed expects Yve to convert. Thaís' hopes for a John-free future are dashed. Ari finds out Bini is sparring with a woman. Kobe snaps at Emily. Shaeeda thinks Bilal is a neat freak.