Shame on You
Hiding a secret, Tarik waits for Hazel to arrive from the Philippines. Brandon's mom presses Julia about birth control. Mike impresses Natalie on her first night in the US. Zied calls Rebecca with unnerving news. Jovi shows Yara around New Orleans.