Fears, Family, Future
Justin and Evelin invite Jake and Jen over for dinner, and Daya confronts Brett about Cassidy's behavior. Then, Amy's mom arrives from South Africa, Yamir meets with music producers in Chicago and Jason has a surprise for Cassia.