Tropic Like It's Hot
Amber's vacation fling-turned-fiance causes her financial stress. Aryanna vacationed in paradise but came home with a lifelong commitment. Mark wants to rekindle a special romance after many years. Martine hopes her hot DJ boyfriend is hubby material.