Shaken, Not Stirred!
Tension brews between Elizabeth and Loren at Yara's event. Julia receives her fertility results. Georgi and Darcey bond while boar tracking with his dad. Matt makes a bold move on Jasmine. Tigerlily gives birth. Kara and Guillermo give it one last shot.